قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شستشوی مبل و موکت

شستشوی مبل و موکت


مبل ها اکثرا خیلی زودتر از بقیه وسایل در منزل کثیف مشوند.

قالیشویی و خشکشویی راگا با نیروهایی مجرب 24 ساعته در خدمت مشتریان می باشند و میتوانند مبلمان را در کمترین زمان ممکن شستشو دهند .

پرسنل راگا آموزش دیده و باتجربه هستند و از دستگاه های بروز و استاندارد استفاده می کنند. 


قیمت مبل شویی :

قیمت مبل شویی نیز مانند سایر خدمات دیگر زیر نظر اتحادیه قالیشویان می باشد.

شستشوی موکت در محل:

موکت شویی از جمله خدماتی است که توسط قالیشویی های معتبر و کاربلد، در محل مورد نیاز انجام میشود .

در رابطه باشستشو موکت باید به این نکته مهم توجه کرد که کار شستشو را به هیچ وجه خودتان انجام ندهید زیرا باعث از دست رفتن حالت طبیعی و چروک شدن موکت شما میشود .

شستشوی موکت ها محدود به منازل نمیشود و در سازمان های خصوصی و دولتی ، ادارات و سالن های اجتماعی نیز کارایی دارد وبدلیل رفت و امد بالاتر نیازمند به رسیدگی و شستشوی بیشتری دارند بدلیل چسبیده بودن موکت ها و حجم زیاد آنها امکان انتقال آنها به قالیشویی وجود ندارد به همین دلیل باید از خدمات در محل استفاده کرد.

کار دستگاه شستشوی موکت شبیه به دستگاه شستشوی مبلمان است با این تفاوت که شستشوی مبلمان کوچک و دستی است.دستگاه شستشوی موکت با دارابودن غلطک های چرخشی نسبت به شستشوی اصولی اقدام میکند بعد از شستشو عملیات مکیدن کف ها  توسط دستگاه مکش صورت میگیرد.

اب سرد همراه با مقدار مناسبی شامپو بهترین گزینه برای شستشوی موکت ها می باشد زیرا استفاده از آب گرم باعث از بین رفتن فرم اولیه موکت میشود .

تجربه یک اتفاق نیست و حاصل سالها تلاش است .

برای آگاهی از قیمت ها همین حالا تماس بگیرید.

شعبه شرق

۷۷۷۳۹۴۴۷  –  ۷۷۷۳۹۴۵۰  –  ۳۳۸۳۵۰۷۱  –  ۳۳۸۰۳۵۷۷

شعبه شمال 

۲۲۵۱۸۰۰۱  –  ۲۲۵۱۰۰۴۱

شعبه غرب

۸۶۰۱۸۰۴۸  –  ۸۸۵۶۹۷۲۸  –  ۴۴۰۲۴۷۷۱  –  ۴۴۰۲۴۸۸۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی