قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی سیدخندان

قالیشویی سیدخندان دارای بهترین و مدرن ترین دستگاه و تجهیزات قالیشویی می باشد و با بهره گیری از دستگاه ها و پرسنل زبده و آموزش دیده سعی دارد تا با تجربه 40 ساله ی خود بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

شستشوی دقیق و اصولی فرش باید به نحوی باشد که هدف اصلی به خوبی و بودن کمترین صدمه به فرش تحقق یابد ، یعنی فرش از آلودگی ها و سطوح چرک زدوده شده و کاملاً پاکیزه گردد . پس از انکه تمام فرش به خوبی خیس شد ، مواد پاک کننده به مقدار مناسب روی سطح قالی ریخته می شود . در این کارگاه قالیشویی دستگاههای خاصی طراحی و ساخته شده که دارای برسهای بزرگ و دایره ای شکل می باشد و توسط نیروی برق به حرکت در می آید و به آهستگی سطح فرش را سائیده و نقاط تیره و چرک آن را می شوید . پس از آنکه تمام فرش را شسته شد ، توسط شلنگهای آب که دارای دوش های پخش کننده آب است و فشار آب قابل تنظیم می باشد ، تمام فرش شسته و مواد شوینده به خوبی از قالی دور می شود . پس از آنکه مواد شوینده از لای پرز فرش خارج شد ، فرش را به طور کامل و یکجا درون حوضچه های بزرگ آب فرو می کنند تا به اصطلاح آبکشی شود . 

 برای شستشوی فرش از مواد پاک کننده و خنثی و یا مواد شوینده مخصوص فرش استفاده می شود ) در قالیشویی جهت آبگیری از دستگاههای خاصی استفاده می گردد که عملکرد آن شبیه دستگاههای سانتریفوژ است . این دستگاهها محفظه ای استوانه ای هستند که فرش را داخل آن و به دیواره فلزی و مشبک آن مهار کرده و با روشن شدن ، بسرعت و با حرکت دورانی به چرخش در می آید . در این حالت به خاطر نیروی گریز از مرکز ، بیشتر آب موجود در درون قالی به طرفین هدایت شده و از درون دیواره مشبک که در پشت قالی قرار دارد خارج می گردد . در بسیاری موارد این دستگاهها مقداری حرارت تولید می نمایند تا عمل خشک کردن قالی کمی تسریع یابد . فرش پس از شستشو و آبگیری بحالت گسترده در نور غیر مستقیم خورشید (از پشت و رو) آبگیری می شود و بعد از خروج رطوبت اضافی بحالت نیمه مرطوب در معرض هوا آویخته می شود.

تلفن های تماس قالیشویی سیدخندان :

دفتر مرکزی : ۲۲۵۱۰۰۴۱ – ۲۲۵۱۸۰۰۱

شعبه شمال : ۲۲۳۲۵۹۱۷ – ۲۲۳۱۴۵۱۴

منتظر خدمات جدید از راگا باشید . رمز موفقت حرکت همگام با تکنولوژی است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی