قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی بهارستان

قالیشویی بهارستان

شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش از سالهای گذشته در بین خانواده های ایرانی مرسوم بوده و در مواقعی انجام عمل شستشو آئین خاص خود را داشته است. شستشوی دقیق و اصولی فرش باید به نحوی باشد که هدف اصلی به خوبی و بدون کمترین صدمه به فرش تحقق یابد و فرش از آلودگیها و چرک زدوده شده و کاملا پاکیزه گردد.

انتخاب متد صحیح شستشوی فرش دستباف خیلی مهم است برای اینکه انتخاب یک روش اشتباه می تواند آسیب جبران ناپذیری به فرش وارد آورد. با توجه به روش منحصر بفرد مورد نیاز در شستشوی هر نوع فرش ، استفاده از ماشین آلات مکانیزه در شستشوی فرش دستبافت توصیه نمی گردد و استفاده از روش های سنتی توسط استادکاران واجد شرایط ارجح می باشد. شستشو ی فرش دستباف در قالیشویی راگا به روش سنتی و با اتکا به  بیش از نیم قرن تجربه صورت می گیرد.

شستشوی فرش دستباف در دو گروه دستبافت معمولی و دستباف درجه یک به صورت جداگانه و در مراحلی خاص و منطبق بر ویژگی های آن گروه اعمال میشود.

فرش دستباف معمولی=پشم، کرک

فرش دستباف درجه یک= گل ابریشم

تمیز کردن/شستشوی فرش دستباف(مخصوص فرش های پشمی):

زیبایی و دوام فرش های دستباف بستگی زیادی به تمیزی و توجه دارد. فرش های دستباف بسته به مورد استفاده و حجم رفت و آمدی که بر روی آنها انجام می شود، بطور متوسط بین ۳ تا ۵ سال یک بار باید شسته شوند. بهترین روش این است که هروقت فرش کثیف به نظر رسید، شسته شود.

کُرکِ لِه شده ( مخصوص فرش های کرک دار))

اگر بر روی فرش مبل قرار دارد بطور مداوم آن را جابجا کنید تا فقط بر قسمت خاصی از فرش نباشد و باعث فشرده شدن کرک آن نشود. اگر مبل سنگین دارید که پایه های آن بر روی فرش جا انداخته است، با مسواک بر روی قسمت موردنظر بکشید، با آب به مقدار جزیی نمدار کنید و دوباره به آرامی روی آن مسواک بکشید.

سفارشات بعد از ۴۸ ساعت لول و کاور شده درب منزل تحویل داده میشود .

قالیشویی بهارستان دارای تجهیزات روز میباشد که سرعت کار و کیفیت را دو چندان می کند.


شماره تماس های راگا :


دفتر مرکزی : ۲۲۵۱۰۰۴۱ – ۲۲۵۱۸۰۰۱

شعبه شرق : ۷۷۷۳۹۴۴۷ – ۷۷۷۳۹۴۵۰ – ۳۳۸۳۵۰۷۱ – ۳۳۸۰۳۵۷۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی