قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی هفت تیر

کارخانه قالیشویی و مبل شویی و خشک شویی راگا

با مدیریت عزیزی

شماره های دفتر مرکزی ۲۲۵۱۸۰۰۱-۲۲۵۱۰۰۴۱

رموز موفقیت راگا

کسب تجربه چهل ساله در فعالیت قالیشویی

خوش قولی و تحویل به موقع سفارشات

مجهز بودن به دستگاههای مدرن و پیشرفته شستشو

سرویس دهی به تمام نقاط تهران

ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب

قالیشویی هفت تیر علاوه بر شستشو فرش و خشکشویی مبل فعالیت های جانبی از جمله لکه گیری و رنگبرداری فرش های دستباف و رفوکاری و ریشه بافی را نیز انجام میدهد.

قالیشویی هفت تیر برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به منظور جلب رضایت مشتریان گرامی تلاش کرده از مجرب ترین و کار آزموده ترین کادر و همچنین بهترین و مرغوب ترین دستگاهها و مواد شوینده استفاده کند . و در این راه تجربه 40 ساله قالیشویی نیز  در این راستا کمک به سزایی به مدیران مجموعه راگا کرده است.

چگونه رنگ طبیعی از مصنوعی فرش را تشخیص دهیم؟

رنگ‌ها هم می‌توانند سر شما کلاه بگذارند. تشخیص رنگ طبیعی از مصنوعی فرش به این راحتی که فکر می‌کنید نیست و نیازمند تجربه فراوانی است؛ حتی باتجربه‌ها هم در موارد حرفه‌ای عاجز هستند. پس باید چه‌کاری انجام داد؟ اجازه بدهیم که فروشنده یا بافنده‌ای فرش یا قالی خود را که با رنگ مصنوعی رنگرزی کرده است، به جای طبیعی به ما بفروشد؟ مسلماً چنین کاری نباید انجام داد و باید دنبال راه چاره باشید. ما چندین راه به شما پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید رنگ طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی