قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی سبلان

کارخانه قالیشویی و مبل شویی و خشک شویی راگا با مدیریت عزیزی

تلفن های دفتر مرکزی:

۲۲۵۱۰۰۴۱_۰۲۱

۲۲۵۱۸۰۰۱_۰۲۱

قالیشویی سبلان با بیش از 40 سال سابقه در عرصه قالیشویی و مجوز رسمی از اتجادیه قالیشویان در حال فعالیت و خدمت رسانی در تمام مناطق تهران می باشد.

عضو رسمی اتحادیه قالیشویی

مجهز به بهترین و مدرن ترین دستگاه های قالیشویی

شستوشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف

انواع خدمات مربوط به فرش از جمله رفوگری-رفع سوختگی و پارگی فرش -ریشب بافی و شیرازه دوزی -چرم دوزی دور شیرازه های فرش و …..

اطلاعات عمومی:

تاثیر قدمت فرش و قالی در روش و نوع شستو شوی آنها:

شستوشوی ماشینی و مکانیزه ی قالی ها و فرش ها روش خوبی است اما در مورد فرش های نفیس قیمتی و تاریخی عموما و اصولا کاری اشتباه است.

چرا که فرش های نفیس و تاریخی و دستباف نباید به صورت یکدست شسته شده و مواد شوینده استاندارد که دارای اثر خوردگی روی فرش نباشد نیز باید توسط فردی استادکار روی فرش استفاده شود.

دستگاه قالیشویی در قالیشویی های مکانیزه و صنعتی یک ربات شستوشو می باشد که به صورت یکنواخت مواد شوینده را پخش کرده و هیچ تنظیمی در خصوص شستوشو ندارد.

قالیشویی سبلان :

شرق تهران:

۷۷۷۳۹۴۵۰

۷۷۷۳۹۴۴۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی