قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی منیریه

قالیشویی منیریه

 شستشوی فرش های دستبافت

ابریشم- گل ابریشم- چله نخ یکی از حساس ترین شستشو ها در صنعت قالیشویی است. فرش های دستبافت ایرانی به دلیل استفاده از رنگهای طبیعی به مواد شوینده صنعتی واکنش نشان داده و در خیلی از موارد دیده شده است که رنگ نخو نقشه اصلی فرش از بین رفته، کدر شده و یا با یکدیگر ادغام شده است، همین دلیل باید شما را قانع کند که برای شستشوی فرش دستبافتتون به هر قالیشویی اعتماد نکنید.

شستشوی فرشهای دستبافت باید با استفاده از مواد های طبیعی و ارگانیک باشند، شورهای گیاهی، و ارگانیک بهترین مواد برای شستشو و پاک کردن فرش شما می باشد. قالیشویی راگا با افتخار اعلام می کند تنها قالیشویی در تهران می باشد که از این مواد برای شستشوی فرشهای دستبافت استفاده می کند.

شستشوی فرش ماشینی

فرش ماشینی با جنسهای مختلفی برای کاربردهای متفاوتی تولید می شود.چنانچه در تولید از الیاف با کیفیت استفاده شود و کنترل کیفی مناسب در هنگام تولید و پردازش اینگونه از فرشها صورت گیرد و با نگهداری اصولی از آن در حین استفاده و جلوگیری از رسیدن رطوبت به آن و در نهایت مهمترین نکته شستشوی اصولی سبب افزایش عمر فرش ماشینی میشود.

شستشوی فرش ماشینی در دو گروه فرشهای ماشینی معمولی و فرشهای ماشینی درجه یک ارائه میشوند که هر کدام از آنها مراحل خاص خود را دارا میباشد.


شماره تماس قالیشویی منیریه :

دفتر مرکزی : ۲۲۵۱۰۰۴۱ – ۲۲۵۱۸۰۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی