قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی

قالیشویی-شرکت قالیشویی-قالیشویی تهران

قالیشویی در ایران از قدیم الایام بصورت سنتی انجام میگرفته بدین گونه که مردم قالی های خود را در نزدیک رودخانه ها یا جویهای بزرگ پهن میکردند و با وسایلی مانند پارو یا تخته های پهن میشستند و عده ای نیز بودند که در محلات در رفت و آمد بودند و کار قالیشویی را انجام میدادند و قالی را درکوچه یا روی بام پهن میکردند و میشستند بتدریج با پیشرفت صنعت و ساخت ماشین آلات صنعتی صنعت# قالیشویی نیز پیشرفت قابل توجهی کرد و دستگاههای مدرن و مجهیز کار #قالیشویی را به سهولت و پاکی و سلامت بیشتری انجام میدهند قالیشویی راگا با برخوردی از تجهیزات مدرن آماده #قالیشویی در تمام مناطق استان تهران میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی الهیه

متفخریم که در طول سالهای فعالیتمان با نام قالیشویی الهیه مشتری های بسیاری اعم از  شرکت های دولتی و غیر دولتی , دانشگاهها ,بیمارستان ها , تالارها ,مهدکودک ها و…همکاری داشته و خدمات مختلفی از جمله : خشکشویی مبل و موکت وخوشخواب  ,ششستشوی فرش دستبافت و ماشینی و ابریشم ,شستشوی پرده و پتو ,ترمیم فرش دستباقت , رفو , لکه گیری , ریشه بافی ,حاشیه زنی ,رفع آثار سوختگی را به این عزیزان ارائه داده ایم .

تا به امروز سعی کرده ایم خدمات خود را بر اساس نیاز های شما مشتریان عزیز برنامه ریزی کرده و با سرعت عمل و دقت نظر بر روند انجام کار  الگویی مشتری مداری را اجرا نماییم .

فرش و مبلمان در استفاده روزمره بتدریج در اثر آلودگی هوا و نشست و برخاست کثیف شده و بهتر است هر از چند گاهی توسط شوینده مناسب شسته و تمیز شود .

بدلیل روکش‌های گوناگون مبلمان و الیاف متفاوت فرشها، شامپوی فرش و موکت بایستی با تمام الیافها سازگار بوده و هیچگونه ضرری برای آنها نداشته باشد، بنابراین استفاده از کمترین مواد شیمیائی در فرمولاسیون شامپو فرش بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

از طرفی جلوگیری از تداخل رنگها و یا از بین رفتن شادابی و نشاط رنگ فرش و موکت از دیگر جنبه‌های مورد توجه در شوینده‌های فرش و موکت می‌باشد. برای حفظ وسلامت رنگها و همچنین داشتن فرشهایی با پرز نرم و ملایم، طرز استفاده از شامپو فرش نیز در کنار انتخاب محصول مناسب حائز اهمیت می‌باشد.


شماره شعبه های قالیشویی الهیه :

دفتر مرکزی :

۲۲۵۱۰۰۴۱

۲۲۵۱۸۰۰۱

شعبه شمال:

۲۲۳۲۵۹۱۷

۲۲۳۱۴۵۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی